Data Analytics“ („Muuseumid, sündmused. Andmeanalüütilised lähenemised kohalikule keskkonnale avaldatava mõju mõõtmisele) uuris kuidas aitavad andmed meil mõtestada kultuuri mõjukust? Projekti partneriteks olid muuseumide esindajana Eesti Rahva Muuseum, festivalide näitena Pisa Interneti Festival, mida toetasid Pisa Ülikooli andmeteadlased ja andmete visualiseerijad Domestic Data Streamersist.
Projekti käigus valmisid juhendid kultuuriorganisatsioonidele:
Projekti käigus valmisid juhendid kultuuriorganisatsioonidele:
- Kuidas leida, mõista ja koguda andmeid kultuuriorganisatsioonides;
- Milliseid andmekogumismeetodeid kultuuriorganisatsioonid saavad kasutada;
- Kuidas andmeid visualiseerida?
- Kuidas kasutada andmeid otsustamisprotsessis?
- Kuidas aitavad andmed mõista kultuuriorganisatsiooni mõjukust?